להגיע מוכנות לחורף עם מגפי פרנזים אופנתיות

מבקשות להגיע לחורף הקרוב עם מראה אופנתי במיוחד? באתר ובחנויות של המותג הוותיק מימה, המוכר בזכות נעלי איכות עכשוויות, מציעים מבחר מגפיים ומגפונים אופנתיות הכולל את הלהיט של החורף - מגפיים עם פרנזים. את המגפיים תוכלו לקנות באחד מסניפי המותג או ישירות דרך האתר.

על ולמה פרנזים?

המונח פרנזים מתאר חתיכות צפופות ומשתלשלות של רצועות בד דקות המשמשות בעיקר לעיטור בגדים. עיטורי בד אלו מגיעים מתרבויות עתיקות רבות ובעיקר הם מזוהים עם עולמם של האינדיאנים. לאורך השנים הפרנזים שבים וצצים בסגנונות שונים, בין אם במראה נוצץ של שנות העשרים ועד למראה ההיפי של שנות השישים. גם לאחרונה הם השתלטו על מסלולי האופנה והפכו לדבר החם הבא, ומשתלבים במגוון פריטים כגון בשמלות, חצאיות ותיקים. כמו כן, הפרנזים משתלבים נהדר עם מגפיים בהיותם יוצרים תנועה ועניין בנעליים ומעניקים לרגליים מראה מוארך.

מבחר אופנתי של מגפי פרנזים

באתר ובחניות שלנו תיהנו ממבחר אופנתי ואיכותי של מגפי פרנזים תוצרת איטליה, בדגמים, סגנונות וגוונים שונים. בין היתר תוכלו להזמין מאתנו את דגמי מגף פרנזים הבאים:

  • מגפי פרנזים מעור תוצרת איטליה במראה בוהו שוק מתוחכם, עם הגבהה פנימית של שבעה ס"מ.
  • נעליים אינדיאניות בדמות מגפי פרנזים גבוהים, בצבע ייחודי של ירוק, עשויות מעור זמש ועם סוליית גומי, מעוצבות בסגנון בוהו שיק.
  • מגפוני בוקרים עם פרנזים, גזעיות במיוחד, עשויות מעור זמש עם מראה משופשף.
  • מגפוני פלטפורמה מעור זמש בסגנון בוהו שיק הכוללים הגבהה פנימית של שבעה ס"מ.
  • מגפוני פרנזים במראה אינדיאני וסגנון בוהו שיק, עשויים מזמש וכוללים סוליית גומי.
  • מגפוני בוהו שיק מעור זמש, עם מראה אינדיאני, מוצעים בגוונים של כאמל, חרדל ובז'.

באיזה מגף פרנזים לבחור?

מתלבטת באיזה מגף פרנזים לבחור מתוך המגוון שלנו? לפנייך מספר עצות שיכולות לעזור לך בבחירתך:

  • נתחיל בגובה- בתור התחלה עלייך החליט על גובה מועדף למגף, ממגפון נמוך ועד למגף ממש גבוה. הבחירה בגובה של המגף הינה עניין של העדפה אישית לפי מה שנוח לך וכן בהתאם לסגנון לבוש. מי שרוצה להוסיף גובה לעצמה יכולה לבחור במגפי פלטפורמה עם הגבהה מרשימה של שבעה ס"מ.
  • נעליים אינדיאניות- נעליים אינדיאניות מתאימות למי שאוהבות מראה טבעי, רך ונשי, עם נעל מעוצבת בחלקה הקדמי בצורת מוקסין, תפרים גלויים ושיבוץ של אבני חן.
  • בוהו שיק- אם צו השעה חשוב לך, מראה הבוהו שיק מככב השנה עם חזות מתוחכמת משולבת במראה זורם וייחודי.
  • גם וגם- מי שרוצה ליהנות מכל העולמות יכולה לבחור במגף המשלב בעיצובו מראה אינדיאני עם בוהו שיק.

הזמנת מגפי פרנזים

הזמנת מגפיים עם פרנזים מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וסיוע מקצועי הגיעו לאחת מהחנויות שלנו בתל אביב או בהרצליה או צרו קשר עם מימה בוואטסאפ 054-4236251 או במייל mymatelaviv@gmail.com.

חזור לבלוג