מגוון מגפיים מיוחדים לנשים

הרצון לבטא את המיוחד שבך ניכר גם במגפיים שאת בוחרת. מחפשת אחר מגפיים מיוחדים לנשים שהן איכותיות, אופנתיות וגם נוחות? למותג המוביל מימה יש מענה מושלם עם מבחר עשיר ועכשווי של מגפי נשים ייחודיות בשלל דגמים, מידות וסגנונות עיצוב. מהמבחר כל אחת יכולה לאתר מגף מעוצב המשקף את אישיותה הייחודית. לפניכן מספר דוגמאות של מגפיים מיוחדות לנשים המוצעות למכירה בחנויות ובאתר של המותג

לעלות על הסוס ולדהור לאופק

למי שמגלה חיבה למראה הקלאסי של נערת בוקרים, מוצע מבחר נעלי בוקרים מיוחדות. כך למשל, תוכלי לבחור במגף בוקרים גבוהה תוצרת ספרד, מרשימה ודרמטית, עם עקב של שבעה ס"מ, המשלבת עור כסוף דמוי נחש ועיטורים של אבנים וניטים. מנגד, מי שמבקשת מגף בוקרים בעיצוב יותר מאופק ומעודן תוכל לבחור במגפי בוקרים שחורות, נוחות ורכות, המגיעות עד הברך, עשויות מעור זמש ונרכסות בעזרת רוכסן פנימי.

למראה האישה העובדת

מי שאוהבת מגפיים מיוחדות בסגנון נעלי עבודה, בעלות מראה רחוב גזעי ואופנתי, תוכל לבחור במגפיים גבוהות עד הברך עם שרוכים ועקב של שישה ס"מ, עשויות מעור מזמש, נסגרות עם רוכסן פנימי, או מגפי שרוכים גבוהות מזמש שחור עם אבזמים וסוליית טרקטור.

כמו כן תמצאו אצלנו דגמים שונים של נעלי בייקר כמו נעלי בייקר מעור עם סוליית טרקטור בגובה של שלושה ס"מ, או נעלי בייקר לבנות מעור עם ציפוי לכה ושרוכים בגובה של ארבעה ס"מ.

לרוץ עם זאבים

לאישה שמחוברת למראה טבעי של אישה אינדיאנית קלת רגליים ומסתורית, אנו מציעים מגוון רחב של מגפיים אינדיאניות נשיות ורכות. מגפיים אלו מעוצבות בצורת מוקסינים מעור זמש רך ומעוטרות בפרנזים מתנופפים ואבני חן. כמו כן המגפיים מוצעות בגוונים שונים כמו כאמל, בז', ירוק וחרדל, וכן עם דגמים המשלבים את סגנון הבוהו שיק העכשווי.

ללכת עם החיה שבתוכך

אנו מציעים גם מגפי נשים מיוחדות עם חזות המדמה עורות ופרוות של חיות שונות. כך למשל, מי שמבקשת מראה נועז ופראי יכולה לבחור מגפוני עקב לנשים מעור עם הדפס נחש, המשלבות אבזמים ועיטורים של אבני חן. כמו כן למראה ייחודי ניתן לבחור במגפוני עור עם הדפס של פרה בגוונים של לבן וחרדל ועם עקב בגובה של שבעה ס"מ.

למי שלא חוששת לבלוט

אצלנו תוכלו למצוא גם מבחר מגפיים אופנתיות עם ניטים. למשל, מוצע דגם של מגפוני פלטפורמה מעור עם ניטים ועם סוליה עבה בגובה של ארבעה ס"מ. אפשרות נוספת הינה של מגפוני ניטים מזמש משולבות עם חרוזי סברובסקי, מעוצבות עם שרוך גומי נמתח לנוחות שימוש מרבית, עם עקב בגובה של שלושה ס"מ.

הזמנת מגפי נשים מיוחדות

הזמנת מגפיים מיוחדים לנשים מוצעת בבטחה ובקלות און ליין דרך האתר שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וסיוע מקצועי הגיעו לאחת מהחנויות שלנו בתל אביב או בהרצליה או צרו קשר עם מימה בוואטסאפ 054-4236251 או במייל mymatelaviv@gmail.com.

חזור לבלוג